| metoda | její funkce | 
| addListener | přidává události Listener (seznam použitelných viz níže) | 
|---|---|
| getAscii() | Vrací kód z ASCII tabulky poslední stisknuté klávesy | 
| getCode() | Vrací kód poslední stisknuté klávesy | 
| isDown | zjišťuje, jestli je stisknuta daná klávesa (vrací true/false) | 
| isToggled(kód) | vrací true jestliže je zapnutý CapsLock(kód:20) nebo NumLock(144) | 
| removeListeners | odebírá události Listener | 
| konstanta | její hodnota | 
| backspace | Backspace | 
| capslock | Caps Lock | 
| control | Ctrl | 
| deletekey | delete | 
| down | šipka dolů | 
| end | End | 
| enter | Enter | 
| escape | Esc | 
| home | Home | 
| insert | Insert | 
| left | šipka vlevo | 
| pgdn | Page down | 
| pgup | Page up | 
| right | šipka vpravo | 
| shift | Shift | 
| space | mezerník | 
| tab | Tabulátor | 
| up | šipka nahoru | 
| události Listener | kdy se spustí | 
| onKeyDown | po stisknutí jakékoliv klávesy | 
| onKeyUp | po uvolnění klávesy | 
Objekt Key nepotřebuje konstruktor new. Vytvořte movie clip, do kterého nakreslete malou kuličku. Vložte isntanci do hlavní scény a připojte k ní následující skript:
onClipEvent(enterFrame) {
  if (Key.isDown(key.right)) {
    _x+=2;
  }
  if (Key.isDown(key.left)) {
    _x-=2;
  }
  if (Key.isDown(key.up)) {
    _y-=2;
  }
  if (Key.isDown(key.down)) {
    _y+=2;
  }
}
Příkazy se budou provádět každý frame. Čtyři podmínky zjišťují, zda je stisknuta některá z pohybových šipek. Jestliže například stisnkete šipku doprava, přesune se kulička o dva pixely doprava.