| metoda | funkce | 
| addListener | přidá událost | 
|---|---|
| hide | skryje kurzor | 
| removeListener | odebere událost | 
| show | zobrazí kurzor | 
| události listener | funkce | 
| onMouseDown | reaguje při stisku levého tlačítka myši | 
| onMouseMove | reaguje na pohyb myši | 
| onMouseUp | reaguje při uvolnění tlačítka | 
Nejprve vytvořte nový movie clip a nakreslete do něj svůj kurzor. Souřadnice mu dejte [0,0] - tam kde máte střed movie clipu, tam bude nový kurzor "klikat". Vložte tento movie clip do hlavní scény a pojmenujte jej "kurzor". Na první snímek dejte tento skript:
Mouse.hide();
kurzor.onMouseMove=function(){
  _root.kurzor._x=_root._xmouse;
  _root.kurzor._y=_root._ymouse;
}
Nejdříve skryjete dosavadní kurzor, poté vytvoříte funkci, která bude reagovat na pohyb myši a bude vašemu kurzoru přiřazovat souřadnice skutečného kurzoru (který pochopitelně nezmizel úplně, pouze není vidět a tudíž bude stále "klikat").
Kurzor může být i všelijak animovaný, fantazii se meze nekladou, ale pozor na to, že čím více se nový kurzor odlišuje od standardního, tím hůře se také ovládá:-)