| příkaz | příklad použití | k čemu slouží | 
| _x | clip1._x=0; | umístí clip1 na x-ovou souřadnici 0 | 
|---|---|---|
| _y | clip1._y=-250; | umístí clip1 na y-ovou souřadnici -250 | 
| _xscale | this._xscale=50; | nastaví tomuto symbolu 50% x-ovou velikost (šířku) oproti základní délce | 
| _yscale | _root._yscale=75; | nastaví 75% výšky hlavní scény | 
| _visible | this._visible=true/false; | nastavuje objektu viditelnost/neviditelnost | 
| _rotation | this._rotation=90; | tento symbol se otočí o 90 stupňů | 
| _xmouse | symbol._x=_xmouse; | x-ová souřadnice symbolu se bude rovnat x-ové souřadnici kurzoru myši | 
| _ymouse | a=_ymouse; | proměnné a přiřadí y-ovou souřadnici kurzoru | 
| _height | mySymbol._height=100; | nastavuje výšku instance v pixelech | 
| _width | mySymbol._width=150; | nastavuje šířku instance v pixelech | 
| _name | mySymbol._name="symbol"; | přejmenuje instanci "mySymbol" na "symbol" | 
| _target | a=mySymbol._target; | vrací umístění symbolu | 
| _quality | Symbol._quality= low/medium/high/best; | kvalita zobrazení symbolu | 
Pokud byste tedy chtěli, aby se po kliknutí na tlačítko posunul nějaký objekt o deset pixelů dolů, udělali byste to takto:
on (release) {
	_root.symbol._y+=10;
}
Lze takto udělát jednoduché rolovátko textu. Když máte nějaký sloupec textu, který je moc vysoký a nevleze se do scény, můžete vedle něj vytvořit dvě tlačítka a připojit k nim příkazy:
on (release) {
	_root.text._y+=10;
}
a ke druhému:
on (release) {
	_root.text._y-=10;
}
Nezapomeňte, že text sám o sobě není symbol a tak s ním nemůžete hýbat. Musíte jej nejprve převést na movie clip a pojmenovat "text".